profilki

czwartek, 31 grudnia 2015

Love flower

Sorki za przerwę ale Święta... 0.0 PISZĘ W SYLWESTRA... ... kucyki nie mogły się doczekać...
a w szczegóności Love Flower!
Love flower to spec od  miłości i kwiatów.
Pracuje w  butiku flower  love. Szyje stroje ale dodaje do nich elementy kwiatowe,serduszkowe.
Codziennie rano idzie zrywać kwiaty ,ale najbardziej szuka tych czerwonych w kształcie serca- lilii miłości. Jeden płatek wystarczy, aby zakochać się w kimś. Oczywiście Flower nie używa ich do strojów, od tak. Zamacza jej w tęczowej wodzie i  stają się nieszkodliwe. Niektóre z nich wkłada do kolorowego eliksiru na dłużej aby stały się tęczowe. Przed butikiem  stoi stragan z kwiatami. Są to tęczowe , czerwone i te miłosne,  serduszkowe lilie.



        

7 komentarzy:

  1. Fajne , pisz dalej posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy ma ładne jak z filmu, ale myślę, że nadużyłaś słowa ,,kwiat".

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonim dzięki... A po za tym zaktualizowałam posta i słowo kwiat występuje tylko 2 razy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało istotne ile występuje słowo kwiat. Ważne że jest post.A tak poza tym pisałaś że twoja bff to marynata a teraz ta marynata atakuje twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcale nie ,,atakuję", powiedziałam przecież, że oczy ma ładne i zdziwiłam się, czemu są komiksy z wiocha.pl...
      A jeśli autorka uważa, że moja krytyka jest za ostra, to by mi powiedziała.

      Usuń
  5. Przyszłam na ten blog aby zobaczyć czy ciekawe są posty.A widzę jakieś dwie koleżanki które się kłócą pod każdym postem.

    OdpowiedzUsuń