profilki

niedziela, 10 stycznia 2016

Nowości Eq


W sklepach pojawiły się nowe zabawki, mianowicie Equestria Girls Mini.
A oto filmiki promujące nową linie zabawek:
                                            Filmik z  Pinkie Pie     
                                                                                                                   
                                                    
                                          Filmik z Twilight
         Następną rzeczą jet to, że pojawiły się odc. 25 i 26  (sezon 5) z napisami
         które można obejrzeć po prawej stronie, obok  postów.                                            
         ( Nie udało mi się wstawić ich w poście)


Mam też informacje, że Będzie nowy film -,, Mermainds'' Tym razem akcja będzie się toczyła w świecie kucyków, nie ludzi. Trzy mięsiące po premierze filmu pojawi się sezon 6. Mam też przeczucie, ( błagam oby nie była to prawda!) że Starlight będzie uczennicą Twilight ( w sumie to nie takie złe...) albo... po prostu wepchnie się do paczki i zepsuje cały serial. Na szczęście nic nie wiadomo, i wszystko to może być ściema.(z tym o Starlight to po prostu przeczucie, myślę tak dlatego , że oglądałam odc. 25,26). Być może zamiast filmu ,, Mermainds" będzie film pt :  
  ,,Equestria Girls- Descendants" Ale jak już mówiłam :

,,Na szczęście nic nie wiadomo, i wszystko to  może być ściema''

6 komentarzy: